آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه
روابط عمومی
/ دسته ها: اخبار

دوره آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین در شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه برگزار شد

برگزاری دوره آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع برای کارکنان آب و فاضلاب

دوره آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین در شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه؛ دکتر صیدی مدرس این کارگاه با تاکید بر اهمیت شرکت های آب و فاضلاب در خدمات رسانی به شهروندان و ضرورت حاکمیت اخلاق پسندیده در خدمت صادقانه به مشترکان اظهار داشت: در این دوره سعی می شود تا راهکارهای تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعان را بررسی نماییم .
وی تصریح کرد: فلسفه ی تشکیل شرکت های آب و فاضلاب توزیع و تامین آب شرب مورد نیاز مشترکان و جمع آوری ودفع فاضلاب بصورت مدرن و بهداشتی می باشد، در نتیجه همه خدماتی که در این شرکت ها صورت می گیرد باید در راستای پاسخگویی مناسب و شایسته به این دو مسئله بزرگ باشد.
دکتر صیدی مدرس این کارگاه در ادامه اجرای این دوره آموزشی را در راستای ارتقاء و حفظ هر چه بیشتر کرامت مردم و تکریم مراجعین و شهروندان در بین کارکنان دانست و تاکید کرد: اولویت برگزاری این دوره آموزشی ابتداء برای نیروهایی که مستقیماً با ارباب رجوع در ارتباط هستند می باشد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: باید ارباب رجوع و مراجعین با حق و حقوق خود در بدو ورود به هر سازمانی آگاه باشند و این امر زمانی شکل می گیرد که سازمان ها مشتری را به عنوان ارباب رجوع تلقی کنند زیرا فلسفه وجودی سازمان خدمت رسانی می باشد.



مطلب قبلی معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کشور در بازدید از پروژه‌های استان کرمانشاه تاکید کرد:
مطلب بعدی بازدید استاندار از تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمانشاه
Print
301 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
پست الکترونیک: info@mailabfaksh.ir
فکس: ۳۸۲۳۲۰۱۱ -۰۸۳
تلفن: ۳۸۲۳۳۶۰۰- ۰۸۳
آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید مصطفی امامی - نرسیده به میدان گلستان
پرشیا سافت
حسن الفت
دات نت نیوک فارسی